.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
افزایش ظرفیت بنادر شمال ایران

به گفته معاون وزیر راه و ترابری تاکنون دولت 250 میلیارد تومان و بخش خصوصی 130 میلیارد تومان در بندر امیر آباد سرمایه گذاری کرده اند .

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی ظرفیت تخلیه و بارگیری کالا در بنادر ایران در دریای خزر را 20 میلیون تن در سال عنوان کرد و گفت: با اجرای طرحهای توسعه ظرفیت کلی این بنادر به 35 میلیون تن افزایش خواهد یافت .


"سیدعطاء اله صدر"'در مراسم آغاز بهره برداری از کارخانه فولاد سازی دماوند در منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد ؛این بندر را بندر کانونی در دریای خزر دانست و گفت :این بندر در مسیر کریدور شمال به جنوب قرار گرفته و برخوردار از بیش از دو هزار هکتار زمین است و سه فاز توسعه ای این بندر در دستور کار قرار دارد.
صدر با اشاره به بیش از شش میلیون تن توان تخلیه و بارگیری سالانه بندر امیرآباد ، افزود : در فازهای دوم و سوم توسعه این بندر ظرفیت تخلیه و بارگیری آن به 20 میلیون تن در سال افزایش می یابد.


به گفته معاون وزیر راه و ترابری تاکنون دولت 250 میلیارد تومان و بخش خصوصی 130 میلیارد تومان در این بندر سرمایه گذاری کرده اند .
صدر همچنین با اشاره به فعالیت های صنعتی این بندر از جمله کارخانه فولادسازی دماوند ، واحدهای تولید گچ و کاغذسازی ، بیان داشت : در صدد هستیم تسهیلات تجاری ویژه ای را برای سرمایه گذاران در این بندر فراهم آوریم .
وی از تهیه طرح معافیت مالیاتی سرمایه گذاران در بندرامیرآباد و همچنین ایجاد اسکله راه آهن و ترمینال حمل ونقلی مخصوص تریلر و کامیون به عنوان بخشی از برنامه های توسعه ای این بندر یاد کرد .
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: سهم ایران از مجموع فعالیت کشتیرانی در دریای خزر اکنون 25 درصد است که این سهم تا 50 درصد قابل افزایش است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.742 seconds.